REALIZACJA ZAMÓWIENIA - JAK PRZEBIEGA PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIENIA ONLINE W BANNERSTOP?

Pliki do druku można przesłać na końcu zamówienia. Wszystkie pliki zostaną bezpłatnie sprawdzone przez profesjonalnych grafików. W ciągu 24 godzin otrzymasz podgląd do zatwierdzenia. Jeśli nie posiadasz plików do druku, skontaktuj się z nami. Chętnie udzielimy Ci pomocy.

1. Wybór produktów, konfiguracja i oferta cenowa

Wybierz dowolny produkt. Dla większości produktów masz możliwość określenia rozmiaru, ilości i wykończenia zgodnie z Twoimi życzeniami. Większość produktów ma stopniowane ceny, co oznacza lepszą cenę dla Ciebie przy większych ilościach. Nawet jeśli wybierzesz różne rozmiary banerów z danego artykułu, cena stopniowana za łączną ilość zostanie obliczona dla wszystkich pozycji w koszyku. Ilość motywów nie ma znaczenia. Wszystkie ceny podane są netto bez VAT.

Po umieszczeniu wszystkich produktów w koszyku przejdź do kasy. Możesz teraz wybrać, czy masz już konto klienta i chciałbyś się na nie zalogować, czy też chcesz zamówić jako gość i ewentualnie zarejestrowć sie jako nowy klient.

Stosujemy tzw. kasę jednoetapową. Wszystkie dane, które mają być wymagane, są wprowadzane na jednej stronie. Twoje dane są przekazywane do nas w sposób bezpieczny i szyfrowany za pomocą protokołu SSL i są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówienia (Polityka Prywatności)

 

 

Najpierw wprowadź swoje dane i adres dostawy. Jako nowy klient masz teraz możliwość otwarcia konta klienta, które pozwala na szybsze przetwarzanie kolejnych zamówień i zapewnia łatwy wgląd w historię Twoich zamówień. Masz możliwość wybrania "Neutralna wysyłka" i wprowadzenia własnego adresu nadawcy. W takiej sytuacji wysyłamy Twoje zamówienie z Twoim adresem nadawcy bez naszych danych. Zapraszamy również do przesłania nam własnego listu przewozowego, wydrukujemy go i dołączymy do paczki.

 

W kolejnym kroku wybierasz sposób wysyłki i płatności. Jako opcję wysyłki możesz również określić, czy nasze produkty mają być opatrzone etykietą Bannerstop Premium. Są one standardowo naszywane na produkty Premium.
Prosimy pamiętać o podaniu żądanej daty dostawy, nawet jeśli nie wybrano opcji ekspresowej. Postaramy się wziąć to pod uwagę, szczególnie w odniesieniu do szybkiej weryfikacji plików do druku.

Użyj pola "Uwagi", aby przekazać nam dodatkowe informacje, np. o specjalnym sposobie wykończenia lub specjalnych cechach dostawy.

 

Na koniec sprawdź ponownie swoje zamówienie i zaakceptuj nasze Ogólne Warunki Handlowe, zaznaczając pole wyboru. Uruchom zamówienie przez "Złóż zamówienie".

 

WAŻNE: Przed realizacją zamówienia bezpłatnie sprawdzimy pliki do druku. Następnie otrzymasz pisemne potwierdzenie zamówienia (faktura pro forma). Będzie ono zawierało również dane bankowe. Prosimy nie przelewać nam żadnych pieniędzy przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia, ponieważ musimy najpierw upewnić się, że możemy zrealizować Twoje zamówienie.

 

2. Wysyłanie plików do druku

Jeśli masz już gotowe pliki do druku, możesz wysłać je do nas przed złożeniem zamówienia za pośrednictwem naszego Formularza lub po złożeniu zamówienia.

Dostępne są następujące opcje:

  • Za pośrednictwem naszego formularza przesyłania na koniec procesu zamawiania. Wystarczy wybrać i przesłać plik (do 800 MB).
  • Użyj platformy wetransfer (bannerstop.wetransfer.com) aby przesłać nam pliki o rozmiarze do 2 GB.
  • Pliki do 20MB można wysłać do nas e-mailem na adres [email protected]. Prosimy o podanie numeru zamówienia w polu "wiadomość", abyśmy mogli przyporządkować pliki do zamówienia.
  • Alternatywnie, po prostu wyślij nam płytę CD, pamięć USB lub DVD z danymi do: bannerstop sp. z o.o., Szewczenki 8, 40-855 Katowice, Polska.

Jeśli nie masz żadnych plików do druku, ale masz wyobrażenie o motywie jakiego potrzebujesz, możesz wysłać do nas e-mail z życzeniami na [email protected]. Szybko prześlemy Ci niewiążąca ofertę na wykonanie projektu graficznego. Koszty tego są zwykle niskie.

Teraz (w ciągu 24 godzin) bezpłatnie sprawdzamy poprawność Twoich plików do druku, zarówno pod względem jakości, jak i w celu uzyskania możliwie najlepszego efektu końcowego. Jeśli masz jakieś pytania, nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu omówienia opcji. Na koniec otrzymasz e-mailem podgląd pliku przygotowany do produkcji, który powinieneś potwierdzić. Produkcja rozpoczyna się po pozytywnej weryfikacji plików do druku lub 24 godziny od wysłania podglądu do akceptacji.

3. Potwierdzenie zamówienia i płatność

W mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie informacje potrzebne do dokonania płatności. Jeśli nie dokonałeś płatności w procesie składania zamówienia, możesz dokonać płatności przelewem na nasze konto. Po otrzymaniu płatności, natychmiast rozpoczniemy produkcję. Czas realizacji zamówienia wynosi 3-4 dni roboczych dla przesyłek do Polski lub innych krajów UE (w przypadku płatności z góry od momentu otrzymania zapłaty, w pozostałych przypadkach od momentu zatwierdzenia plików do druku lub 24 godziny po wysłaniu proofa). Do Szwajcarii czas dostawy wynosi 6-8 dni roboczych, przy czym mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia związane z odprawą celną.

4. Odbiór towaru

W dniu wysyłki otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem śledzenia paczki. Pozwala to śledzić, gdzie znajduje się paczka i kiedy zostanie dostarczona do Ciebie. Proszę sprawdzić paczkę po jej otrzymaniu w obecności dostawcy pod kątem wszelkich uszkodzeń transportowych (wilgoć, uszkodzenia mechaniczne itp.). Jeśli zauważysz coś niepokojącego, zgłoś to bezpośrednio kierowcyPóźniejsze zgłoszenie uszkodzeń w transporcie jest bardzo problematyczne i sporne.

Komentarz do reklamacji: <br>Jeśli kiedykolwiek pojawi się reklamacja z Twojej strony, obiecujemy Ci jak najbardziej przychylną obsługę. Prosimy o zapoznanie się z odpowiednią procedurą w przypadku reklamacji w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych.

Uwaga na temat zwrotu materiałów i przyjaznej dla środowiska utylizacji: bannerstop jest certyfikowanym partnerem procesu recyklingu. Wyślij nam swoje produkty, których już nie potrzebujesz a my przekażemy je do utylizacji, zapewniając w ten sposób przyjazny dla środowiska proces utylizacji.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz tutaj.

5. Historia zamówień

Zapisujemy tekst umowy i przesyłamy Ci szczegóły zamówienia poprzez e-mail. Z Ogólnymi Warunkami Handlowymi można zapoznać się w każdej chwili tutaj. Twoje poprzednie zamówienia można znaleźć na Twoim koncie klienta.

Kontakt