Mata promocyjna z nadrukiem
Najszybsza dostawa:
Przewidywany czas dostawy
Mata promocyjna z nadrukiem do użytku wewnętrznego
- Doskonała do przymierzalni lub w ciągach komunikacyjnych galerii handlowych
- Poliestrowa powierzchnia pokryta warstwą zabezpieczającą przed ścieraniem nadruku
- Wytrzymała i łatwa do czyszczenia (można ją prać w temperaturze 60℃)
- Spód antypoślizgowy z gumy nitrylowej, idealny na gładkie podłogi
- Trwałość: 1 - 2 lata
- Do wnętrz, obszarów wejściowych, lobby i recepcji
- Druk w jakości fotograficznej
Maty promocyjne z pełnokolorowym nadrukiem
Doskonała widoczność Twojej marki lub produktu
Maty promocyjne znajdują swoje zastosowanie na podłodgach galerii handlowych, butików, biur czy w hotelowym lobby. Mogą być doskonałym środkiem przekazu reklamowego lub stanowić element ozdoby. Świetnie sprawdzają się jako dywaniki w przymierzalniach, a ich satynowa, miła w dotyku powierzchnia poprawia komfort, gdy przymierzając ubrania stoisz boso. Nasze maty promocyjne to świetny i funkcjonalny sposób na skuteczną reklamę w miejscu sprzedaży lub promocję marki. Oferują najwyższą jakość, pełnokolorowy nadruk w jakości fotograficznej na dzianinie poliestrowej o niskim profilu. Jeśli potrzebujesz indywidualny motyw do dekoracji prywatnej przestrzeni, możesz dać upust swojej kreatywności, a my najwierniej odwzorujemy Twój projekt na macie podłogowej.
Z czego wykonana jest mata promocyjna z nadrukiem?
Do produkcji podłogowych mat z nadrukiem wykorzystywane są wyłącznie materiały wolne od PVC. Wierzchnia część maty wykonana jest z włókniny poliestrowej, której powierzchnia jest lekko teksturowana, co zapobiega wycieraniu nadruku i czyni ją antypoślizgową. Spód, jak również opcjonalna krawędź, wykonane są z antypoślizgowej i olejoodpornej gumy nitrylowej. Dzięki temu nasze maty promocyjne nie ślizgają się na gładkich powierzchniach podłogi. Przy wysokości nitrylowego podłoża maty 14 mm, pozbawiony fałd montaż jest absolutnie gwarantowany. Za zastosowaniem zadrukowanych mat we wnętrzach przemawia ich sprawdzona odporność na ogień zgodnie z BS 4790, a także zgodnie z EN 13501 jako S1, "trudnopalność i niska emisja dymu".
✔️ | Zrównoważona produkcja materiału – powierzchnia naszych mat promocyjnych są wykonane w 100% z włókniny poliestroweji można je prać w temperaturze do 60°C | |
✔️ | Reklama w miejscu sprzedaży – Idealnie nadaje się do uczęszczanych ciągów komunikacyjnych, np. w supermarketach lub lobby hotelowych. Jest najlepszym wyborem jako personalizowany dywanik do przymierzalni. | |
✔️ | Certyfikat bezpieczeństwa pożarowego – parametry ogniowe naszych dywaników, które zostały przetestowane zgodnie z BS 4790 i EN 13501, zostały sklasyfikowane jako S1 do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej: "Trudnopalność i niska emisja dymu" |
Jak dbać o maty promocyjne?
Maty podłogowe z nadrukiem można czyścić na różne sposoby. Przede wszystkim zaleca się regularne odkurzanie, codziennie w miejscach o dużym natężeniu ruchu i co tydzień w miejscach o mniejszym natężeniu ruchu. W przypadku lekkich i średnich zabrudzeń dywany można najpierw namoczyć w temperaturze około 45-49°C, a następnie wyczyścić ręcznie lub przemysłowo. W celu usunięcia silnych zabrudzeń można zwiększyć temperaturę do 60°C. Należy zwrócić uwagę, aby wartość PH środka czyszczącego nie przekraczała 9,5. Spłukiwanie odbywa się za pomocą zimnej wody. Maty można suszyć maszynowo w temperaturze maksymalnie 82°C, cykl wirowania nie powinien przekraczać 250G i czasu trwania 3-5 minut. Przed zwinięciem lub ponownym rozłożeniem należy upewnić się, że maty są całkowicie suche.
O czym należy pamiętać podczas transportu?
Zasadniczo zalecamy, aby maty i dywaniki były wysyłane i przechowywane wyłącznie w zwojach, aby uniknąć powstawania fałd i zagnieceń. Od długości 2,50 m ( krótszy bok) konieczna jest zatem wysyłka spedycją. W związku z tym naliczana jest dopłata za towar wielkogabarytowy, która będzie widoczna w koszyku. Na wyraźne życzenie dywanik może zostać wysłany również w stanie złożonym, w którym to przypadku nie obowiązuje dopłata za towar wielkogabarytowy. Opcja "Składanie produktów" jest wyświetlana podczas procesu zamawiania.
Jaki proces jest stosowany do druku na matach?
Do drukowania mat promocyjnych wykorzystywany jest druk sublimacyjny. Technologia polega na tym, że barwnik jest „odparowywany" na materiał w wysokiej temperaturze. W ten sposób barwnik wiąże się z materiałem i jest szczególnie odporny na promieniowanie UV, a także może być delikatnie prany bez blaknięcia. Ponadto technika druku jest szczególnie przyjazna dla środowiska, ponieważ nie stosuje się rozpuszczalników. W razie jakichkolwiek pytań w tym zakresie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami i uzyskaj indywidualną poradę w sprawie konfiguracji swojego produktu. Jeśli nadal masz pytania lub nie jesteś pewien, który produkt jest dla Ciebie odpowiedni, zachęcamy do kontaktu z naszym profesjonalnie wyszkolonym personelem telefonicznie, mailowo lub za pomocą czatu na żywo.
Włókno wierzchnie |
Dzianina poliestrowa |
Gumowy spód |
100% gumy nitrylowej EXS™ dla maksymalnej odporności na olej, redukcji wagi i elastyczności. |
Wymiary dywanów |
8 formatów do wyboru |
Przeznaczenie |
Do długotrwałego użytku wewnętrznego w hotelach, supermarketach, biurach. Doskonały do umieszczenia reklamy lub logo firmy. |
Druk |
Sublimacyjny w rozdzielczości do 1440 DPI dla uzyskania fotograficznej jakości druku |
- Mata promocyjna wraz z nadrukiem
- Wysyłka w formie zrolowanej
Informacje o pliku do druku.
Rozdzielczość
Rozdzielczość powinna wynosić co najmniej 30 dpi do maksymalnie 150 dpi. Alternatywnie, dla bardzo dużych plików, można utworzyć plik w skali 1:10 o rozdzielczości odpowiednio od 300 dpi do 1500 dpi.
Prosimy o skorzystanie z tabeli wymiarów i rozdzielczości dostępną TUTAJ
Przy eksporcie do PDF należy zwrócić uwagę na rozdzielczość obrazów, ponieważ domyślnym ustawieniem jest 300dpi.
Docięcie
Pliki do druku należy zawsze tworzyć w zamówionym formacie końcowym bez spadów i znaczników drukarskich.
Czcionka / Linie
Stosuj odpowiednią wielkość czcionek i szerokość linii, które będą czytelne z większej odległości. Odpowiednia wielkość czcionki i szerokość linii zależą od materiału, na którym zostaną wydrukowane. W przypadku druku linii węższych niż 0,1 cm i czcionek mniejszych niż 1 cm nie możemy zagwarantować pełnej czytelności na każdym z oferowanych przez nas materiałów.
Jeśli Twój plik do druku jest w formacie wektorowym, np. PDF lub AI, przekonwertuj czcionkę na krzywe. Jest to jedyny sposób, aby mieć pewność, że prawidłowa czcionka zostanie wydrukowana.
Używaj linii o szerokości co najmniej 2,8 pt lub nawet 0,1 cm. W przypadku linii cieńszych niż wskazane, nie możemy zagwarantować pełnej czytelności.
Kolory specjalne
Kolory RAL, HKS lub Pantone nie zawsze mogą być odwzorowane w 100% w czterokolorowym druku cyfrowym (CMYK). Podaj nam pożądany kolor specjalny, a my odwzorujemy go najlepiej jak to możliwe.
Kolory specjalne, takie jak złoty i srebrny, nie mogą być drukowane w czterokolorowym druku cyfrowym (CMYK). Możliwe jest jednak uzyskanie zadowalającego koloru złota i srebra poprzez zastosowanie mieszanych kolorów. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Formaty plików
Obsługujemy następujące formaty plików:
- (.pdf) PDF/X-3 Standard
- (.tif) Formaty obrazów
- (.jpg) Formaty obrazów
Przy tworzeniu plików .tif prosimy o zapis z kompresją LZW, a .jpg prosimy zawsze zapisywać z najwyższymi ustawieniami jakości. - (.ai) Adobe Illustrator
W przypadku otwartych formatów, takich jak pliki .ai, prosimy o osadzenie obrazów. - (.eps) Encapsulated Postscript
- (.svg) skalowalna grafika wektorowa
Jeśli masz dane jako plik wektorowy, prosimy zawsze konwertuj czcionki na krzywe/ścieżki.
Proszę zawsze zapisywać pliki z Adobe Photoshop lub GIMP jako pliki .jpg lub .tif.
Jeśli pracujesz z Adobe InDesign, zwróć uwagę na ustawienia eksportu PDF, ponieważ pliki mogą okazać się bardzo duże.
Ustawienia kolorów
Przestrzeń barw CMYK z profilami kolorystycznymi: COATED FOGRA 39, COATED FOGRA 27 lub ISO Coated V2
Głęboką czerń proszę tworzyć w odcieniach CMYK 40/40/40/100.
Nazewnictwo plików
Ten sam artykuł, wiele nadruków? Nie musisz składać u nas kilku zamówień. W koszyku kilka identycznych artykułów jest automatycznie łączonych w jedną pozycję, dzięki czemu uzyskujesz atrakcyjniejsze ceny. Jeśli chciałbyś użyć kilku różnych motywów nadruku dla jednego artykułu w koszyku, to oczywiście nie ma problemu.
Najlepiej jest nazwać pliki do druku z odpowiednim podziałem (np. motyw_A_3x.pdf, motyw_B_2x.pdf itd). Następnie możesz poinformować nas ponownie o żądanym podziale w komentarzu do zamówienia lub ze względów bezpieczeństwa przez e-mail.
Możliwości wysyłania plików do druku
Pliki do druku można nam przesyłać na różne sposoby:
- do 750 MB: poprzez nasz formularz wysyłania – jeśli zarejestrowałeś się jako klient w naszym sklepie internetowym i złożyłeś zamówienie za jego pośrednictwem, możesz się tam zalogować i zobaczyć swoje zamówienie w zakładce „Moje konto". Aby przesłać pliki do swojego zamówienia, użyj formularza wysyłania. Pamiętaj, proszę, że JavaScript i Flash muszą być włączone.
- do 20 MB: przez e-mail na adres [email protected] - koniecznie podaj, proszę, numer zamówienia, abyśmy mogli przyporządkować Twój e-mail.
- do 2 GB: per WeTransfer, Dropbox itp. - prosimy o podanie numeru zamówienia w polu "wiadomość", abyśmy mogli przyporządkować pliki do druku.
Po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie poproszony o przesłanie plików do druku. Po przekazaniu nam plików, zostaną one sprawdzone pod kątem możliwości wydruku w zakresie formatu, rozdzielczości i jakości. Następnie otrzymasz od nas potwierdzenie do akceptacji. Po zakończeniu tej procedury rozpocznie się produkcja Twojego zamówienia.
Podczas przesyłania plików do druku należy zawsze podawać numer zamówienia.