Często zadawane pytania

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ ZNALEŹĆ TUTAJ ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE LUB POTRZEBUJĘ PORADY?

Z oczywistych względów możemy tutaj odpowiedzieć tylko na kilka najczęściej zadawanych pytań.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub chciałbyś uzyskać poradę dotyczącą produktu, nasz zespół sprzedaży z przyjemnością Ci pomoże. Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie korzystając z numerów w dziale kontakt.

Druk


  • Tak! Oferujemy Ci możliwość skorzystania z bezpłatnej weryfikacji plików do druku (Pre-Check). Formularz do przesłania pliku można znaleźć tutaj. Szczegóły dotyczące tworzenia i przesyłania plików do druku można znaleźć tutaj.

  • Po zakończeniu zamówienia masz możliwość przesłania nam swoich plików do druku. Pliki do druku można nam również przesłać za pośrednictwem konta klienta w momencie składania zamówienia. Szczegóły dotyczące tworzenia i dostarczania plików do druku można znaleźć tutaj.

  • Jeśli masz już gotowe pliki do druku, możesz przesłać je nam do sprawdzenia przed zamówieniem za pomocą naszego formularza weryfikacji lub po zamówieniu. Istnieją różne możliwości przesłania plików do druku. Możesz użyć naszego formularza do przesyłania plików lub WeTransfer dla większych plików do 2GB. Więcej szczegółów na temat przesyłania plików do druku można znaleźć tutaj.

  • Najczęściej obsługiwane przez nas formaty to .tif, .jpg i pdf. Szczegóły dotyczące innych obsługiwanych formatów można znaleźć tutaj w sekcji Format.

  • Oczywiście możemy również wykonać dla Ciebie projekt indywidualnie zgodnie z Twoimi życzeniami. Po prostu wyślij nam opis swojego motywu po złożeniu zamówienia lub skontaktuj się z nami telefonicznie w celu uzyskania porady i wyceny pod numerem +48 32 889 89 01. Otrzymasz do akceptacji ofertę cenową i termin realizacji. Oczywiście dokonujemy bezpłatnie niewielkich zmian w istniejących plikach do druku.

  • Żółte tło służy jedynie do zilustrowania obszaru do druku. Proszę zmienić kolor tła zgodnie z żądanym kolorem do druku. Więcej informacji na temat tworzenia i przesyłania plików do druku można znaleźć tutaj.

  • Bezpłatnie sprawdzamy pliki do druku (z reguły w ciągu 24 godzin) pod względem poprawności, jakości oraz w celu uzyskania jak najlepszego efektu końcowego. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, nasz Dział Graficzny skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść tekstów, pisownię i tym podobne. Na koniec otrzymasz drogą mailową proof (cyfrowy podgląd pliku do druku), który należy zatwierdzić. Produkcja rozpocznie się dopiero po zatwierdzeniu pliku do druku lub po 24 godzinach od wysłania proofa.

  • Niestety, ze względu na przepisy i regulacje prawne nie możemy drukować niektórych motywów. Dotyczy to m.in. przedruków banknotów, monet, pieczęci, pieczęci urzędowych, herbów i papierów wartościowych, a także drukowania zakazanych symboli.

  • W zależności od nakładu produkcyjnego stosowane są różne maszyny o różnej wydajności druku. Jeśli wydruk ma być zgodny z wcześniej zamówionym produktem, prosimy o taką informację podczas składania zamówienia.

  • Nasz proces drukowania obejmuje wielkoformatowy druk cyfrowy w przestrzeni kolorów CMYK, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie 16 milionów odcieni kolorów i uzyskanie doskonałego efektu. Różne materiały mają jednak różne właściwości w zakresie absorpcji atramentów, tak więc nadruk na banerach z PVC ma bardziej intensywny kolor niż np. ten sam nadruk na tkaninie flagowej. W tej sprawie prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży. Jeśli jednak w realizacji trzeba dopasować bardzo specyficzny odcień koloru, to zaleca się wcześniejsze wykonanie próby kolorystycznej i w razie potrzeby dostosowanie go do druku. Prosimy pamiętać, że nie możemy drukować kolorów specjalnych (HKS, Pantone, RAL). Możemy jednak, w miarę możliwości, zbliżyć się do nich.

Produkty


  • Cena za m² obejmuje materiał, nadruk, standardowe wykończenie (w zależności od produktu, np. oczka dookoła co 50 cm) oraz weryfikację Twoich plików pod kątem możliwości druku. Zakres dostawy systemów ekspozycyjnych i beachflag jest opisany w szczegółach artykułu. Cena nie zawiera podatku VAT, kosztów wysyłki i ewentualnego przygotowania projektów do druku. Jeśli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem.

  • Standardowe produkty bannerstop są zazwyczaj ekonomicznym rozwiązaniem do krótkotrwałego użytku. Przewaga cenowa wynika z niższej jakości materiału, który jest więcej niż wystarczający do krótkotrwałego użytkowania przez 6-12 miesięcy. Opakowanie jest identyczne jak w przypadku produktów premium. Produkty premium bannerstop posiadają zawsze certyfikat ochrony przeciwpożarowej B1 i są drukowane z najlepszą możliwą rozdzielczością druku. Specjalnie do długotrwałego, nawet pięcioletniego użytkowania, materiały Premium spełniają najwyższe możliwe standardy jakości. Wiele produktów premium może być dostarczonych z dnia na dzień lub nawet tego samego dnia.

  • Jakość oferowanych na rynku banerów i wielkoformatowych plakatów jest bardzo zróżnicowana. Tani dostawcy często oferują towar z Chin, który może pękać czy rozwarstwiać się po krótkim czasie, pod wpływem czynników atmosferycznych lub szybko wyblaknąć. Gwarantujemy wysokiej jakości materiały z UE z odpowiednimi certyfikatami. Przede wszystkim jakość wykonania odróżnia tanie banery od wysokiej jakości banerów reklamowych. U wielu dostawców wzmocnienie krawędzi polega tylko na przyklejeniu zakładki, która może się łatwo odkleić. My zgrzewamy zakładki przy użyciiu wysokiej temperatury tak, aby krawędzie były mocne, a oczka nie mogły zostać wyrwane. Zwracamy szczególną uwagę na dokładność podczas druku i obróbki. Dokładne wymiary i perfekcyjne wykończenie to cechy charakterystyczne naszej pracy.

  • Jeśli nie możesz lub nie chcesz samodzielnie zmontować zakupionych produktów, oferujemy Ci możliwość zamówienia u nas profesjonalnego montażu na terenie Polski. Więcej informacji na temat oferty montażu znajdziesz tutaj.

  • W zasadzie można zrealizować każdy rozmiar, chociaż w przypadku niektórych formatów drukowane elementy muszą być zgrzewane lub zszywane. Pozwól nam złożyć Ci niezobowiązującą ofertę. Po prostu zadzwoń do nas lub wyślij nam krótką wiadomość. e-mail.

  • Ściśle rzecz biorąc, termin "certyfikat" jest nieprawidłowy. Zgodnie z raportami z badań, nasze materiały spełniają kryteria klasy ochrony przeciwpożarowej B1. Klasa ochrony przeciwpożarowej B1 oznacza materiały i wyroby budowlane "trudno zapalne" zgodnie z normą ochrony przeciwpożarowej DIN 4102-1. Materiały trudno zapalne są to materiały, które gasną samoczynnie po usunięciu źródła ognia. Klasa ochrony przeciwpożarowej B1 jest często warunkiem koniecznym do zastosowania produktów na targach i imprezach halowych.

  • Aby zapewnić jak najdłuższą żywotność i atrakcyjność produktu, należy wziąć pod uwagę kilka kwestii. W zależności od materiału, z którego wykonany jest produkt, ważne są różne czynniki. Szczegółowe informacje na temat prawidłowego czyszczenia, pielęgnacji i przechowywania można znaleźć w naszej bazie wiedzy w artykule PIELĘGNACJA I CZYSZCZENIE.

Zamówienia


  • W celu złożenia reklamacji, należy wypełnić nasz formularz reklamacyjny tutaj. Prosimy również o przesyłanie zdjęć! Po przesłaniu danych skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.

  • Przed realizacją zamówienia bezpłatnie zweryfikujemy pliki do druku. Następnie otrzymasz pisemne potwierdzenie zamówienia (faktura pro forma). Będzie ono zawierało również dane bankowe. Prosimy nie przelewać nam żadnych pieniędzy przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia, ponieważ musimy najpierw upewnić się, że możemy zrealizować zamówienie. Jak tylko Twoje pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, otrzymasz fakturę.

  • Wszystkie informacje o procesie składania zamówienia znajdziesz TUTAJ. W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

  • Możesz zapłacić nam z góry, kartą kredytową, Paypal i blikiem. Zakupy na fakturę oferujemy urzędom i instytucjom publicznym, a także klientom po pierwszym, pomyślnym zrealizowaniu zamówienia. Więcej informacji na temat płatności można znaleźć tutaj.

  • Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Nasz serwis poinformuje Państwa, czy anulowanie zamówienia jest jeszcze możliwe, czy już nie. Zamówienia, które są w trakcie produkcji, nie mogą być już anulowane.

  • Jeśli Twoje zamówienie przekroczy wartość netto 1000 PLN, automatycznie otrzymasz bon na 100 PLN. Jeśli Twoje zamówienie przekroczy kwotę 2000,-/ 3000,-/ 4000,-/ 6000,-/ 8000,-/ 10000,- PLN otrzymasz bon na kwotę 200,-/ 300,-/ 400,-/ 600,-/ 800,-/ 1000,- PLN. Voucher zostanie automatycznie dodany do koszyka po przekroczeniu odpowiedniej wartości zamówienia. Vouchery można zrealizować przy kolejnym zamówieniu na bannerstop.pl. Voucher można zrealizować zarówno w koszyku sklepu internetowego, jak i przy zamówieniach drogą mailową lub telefoniczną. Vouchery są możliwe do przeniesienia. Pozostałe wartości zostaną zapisane na Twoim koncie klienta i będą mogły być wykorzystane w późniejszym czasie. Voucher jest ważny przez 3 lata. Vouchery mogą zostać zwrócone z powodu anulowania zamówienia lub częściowego anulowania zamówienia.

Dostawa


  • Tak. Możesz podać inny adres dostawy w procesie składania zamówienia. Możesz również wybrać wysyłkę neutralną.

  • Tak, oferujemy Ci opcję neutralnej wysyłki. Możesz wybrać tę opcję podczas procesu składania zamówienia.

  • Z reguły dostarczamy banery na rolce, aby uniknąć zagięć i fałd. W przypadku banerów dłuższych niż 2,50 m na krótszym boku, naliczana jest dopłata za przesyłkę wielkogabarytową. Na życzenie klienta możemy również wysłać produkt poskładany. W tym przypadku nie obowiązuje dopłata za towary wielkogabarytowe. Powstałe w ten sposób zagniecenia zwykle po krótkim czasie się rozprostowują. Prosimy o poinformowanie nas o tym wyborze w polu uwag do zamówienia.

  • Należy pamiętać, że podany czas dostawy rozpoczyna swój bieg dopiero po otrzymaniu przez nas płatności i zatwierdzeniu plików do druku. Nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm GLS, UPS oraz spedycji. Czas realizacji zamówienia wynosi 3-5 dni roboczych na terenie Polski, 4-6 dni roboczych do innych krajów UE (w przypadku przedpłaty od momentu wpłynięcia należności, w pozostałych przypadkach od momentu zatwierdzenia danych do druku lub 24 godziny po wysłaniu wydruku próbnego). Do Szwajcarii czas dostawy wynosi 6-8 dni roboczych, przy czym mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia związane z odprawą celną. Dzięki ekspresowej dostawie możemy szybciej dostarczyć wybrany przez Ciebie produkt. Czas dostawy jest różny w zależności od produktu. Dla wybranych produktów oferujemy również produkcję z dnia na dzień na terenie Polski. Wszystkie przesyłki ekspresowe i nocne podlegają dodatkowym opłatom. W opisach poszczególnych przedmiotów znajdziesz możliwe opcje ekspresowe i związane z nimi dodatkowe koszty. Dostawy ciężkich ładunków są obsługiwane przez spedytora. W zależności od wielkości i wagi produktu, niektóre opcje wysyłki mogą nie być możliwe. W zależności od wielkości zamówienia i wykorzystania mocy produkcyjnych, czas produkcji może być również dłuższy. W szczególnie pilnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny w celu omówienia możliwości dostawy w możliwie najkrótszym terminie. Rekomendujemy dostarczanie produktów o długości powyżej 2,50 m zwiniętych w rulon po najkrótszym boku. W takim przypadku naliczana jest dopłata za towary wielkogabarytowe. Na życzenie możemy również wysłać produkt poskładany. W tym przypadku nie obowiązuje dopłata za towary wielkogabarytowe. Powstałe w ten sposób zagniecenia zwykle po krótkim czasie się rozprostowują. Prosimy o poinformowanie nas o tym wyborze w polu uwag do zamówienia. W przypadku produkcji ekspresowych prosimy o poinformowanie nas o konkretnej dacie dostawy, aby można było odpowiednio zaplanować produkcję i wysyłkę.

  • Oczywiście odbiór z naszej siedziby w Katowicach jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Jednakże, ponieważ nasza produkcja odbywa się poza siedzibą spółki bannerstop, koszty wysyłki nadal będą obowiązywać.

  • Produkcja trwa od 1 do 3 dni, wysyłka 1-2 dni w przypadku wysyłek do Polski lub innych krajów UE (w przypadku przedpłaty od momentu otrzymania zapłaty, w pozostałych przypadkach od momentu zatwierdzenia plików do druku lub 24 godziny po wysłaniu proofa). Do Szwajcarii, wysyłka trwa 4-6 dni roboczych i mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia z powodu odprawy celnej.

  • Dostarczamy do wszystkich krajów UE i Szwajcarii. Produkcja trwa od 1 do 3 dni, wysyłka 1-2 dni w przypadku wysyłek do Polski, 2-3 dni w przypadku innych krajów UE (w przypadku przedpłaty od momentu otrzymania zapłaty, w pozostałych przypadkach od momentu zatwierdzenia plików do druku lub 24 godziny po wysłaniu proofa). Do Szwajcarii, wysyłka trwa 4-6 dni roboczych, lecz mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia z powodu odprawy celnej.

  • Ponieważ Szwajcaria nie jest częścią UE, do paczek należy dołączyć niezbędne formularze celne. Ponadto, mogą wystąpić opóźnienia związane z odprawą celną w Szwajcarii.

  • Możesz podać nam pożądany termin dostawy. W zależności od czasu produkcji i kraju dostawy, możesz ponieść koszty ekspresowe. W przypadku pilnych zamówień i życzeń czasowych typu "do godziny 12" najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub napisać do nas e-mail.

  • Z reguły rekomendujemy transport produktów na rolce. Powyżej długości 250 cm na krótszym boku, paczka podczas transportu zajmuje wyjątkowo dużo miejsca, dlatego też pobierana jest dopłata za transport towarów wielkogabarytowych. Na życzenie klienta produkt może być również wysłany w formie poskładanej. W tym przypadku nie obowiązuje dopłata za towary wielkogabarytowe. Powstałe w ten sposób zagniecenia na produkcie zwykle po krótkim czasie się rozprostowują. Prosimy o poinformowanie nas w polu komentarza do zamówienia, czy zamówienie ma być wysłane w formie poskładanej.

  • My ponosimy koszty eksportu, natomiast koszty importu są ponoszone przez Ciebie. Większość oferowanych przez nas produktów to towary preferencyjnego pochodzenia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami.

  • Koszty wysyłki ekspresowej naliczane są przez firmy kurierskie takie jak UPS i DHL. Ponadto, w przypadku realizacji zamówień ekspresowych należy przerwać bieżącą produkcję i w razie potrzeby zmienić materiał na maszynie drukarskiej. Powoduje to zakłócenia w codziennym harmonogramie i zwiększa ilość odpadów.

  • Wszystkie rodzaje materiałów są z zasady, w pewnym stopniu, usuwane jako odpady domowe. Oferujemy również możliwość odesłania banerów do nas. We współpracy z wyspecjalizowanymi firmami zajmującymi się utylizacją PVC zapewniamy profesjonalny i przyjazny dla środowiska recykling. Więcej informacji można znaleźć tutaj. Zapraszamy do kontaktu z nami.

  • Większość naszych produktów pakowana jest w pudełka kartonowe lub z materiału PCV. Bierzemy odpowiedzialność za wytwarzane przez nas odpady opakowaniowe i współpracujemy z systemem "Der Grüne Punkt" na rzecz bardziej zrównoważonego rozwoju. Der Grüne Punkt zajmuje się recyklingiem odpadów opakowaniowych, a następnie włącza odzyskane surowce z powrotem do obiegu gospodarczego. Poprzez ciągłą optymalizację usług i procesów system dualny dąży do tego, aby coraz więcej materiałów nadających się do recyklingu pozostawało w obiegu zamkniętym, przyczyniając się w ten sposób w decydujący sposób do ochrony zasobów środowiska (vgl.https://www.gruener-punkt.de/de/verbraucher/der-gruene-punkt-erklaert.html).

Kontakt